+420 222 539 539
Mon - Fri: 8am – 8pm Sat - Sun: 9am – 4pm

OREA Spa Hotel Palace Zvon Reviews

Hotel ratings

89%
Very good

by 364 reviews

How do we collect reviews?

  • Staff

    93%
  • Cleanliness

    92%
  • Equipment

    89%
  • Comfort

    88%
  • Value for money

    85%
Show reviews written by:
Show reviews in:
Sort by:
Show:

Helena Zahradníčková

single traveler, 24.8.2018

Čeština

  • Overall rating
0 %

(without text rating)

Personnel
0
Services
0
Cleanliness
0
Comfort
0
Value/money
0

Hana Kolářová

single traveler, 7.5.2017

Jihomoravský kraj

  • Overall rating
36 %
  • Recepce dobrá, restaurace - personál velmi pozorný, informovanost o hostovi nulová. Chyběla jedna procedura, nakonec jsem ji dostala, stálo mně to můj drahocenný čas. Pokojská vysříkala můj pokoj sprejem - hrozným nevyčuchajícím smradem. Větrala jsem to dva dny. Přes to, že jsem pokojskou požádala, aby do mého pokoje nechodila, že pokud budu něco potřebovat, řeknu si sama, další den tam v mé nepřítomnosti vešla a vysříkala pokoj. Za prvé to beru jako vměšování do soukromí, za další mně tímto poškodila na zdraví. Jsem alergik - astmatik, jela jsem do lázní bez potíží, nadýchat se čerstvého vzduchu, odpočinout si a léčit si astma a alergie léčivými prameny. Např Lesní pramen, procházky lesem ap. Od prvního dne pobytu v láních jsem byla nucena stále něco řešit, takže jsem si neodpočinula, byla jsem stále ve stresu, co se zase stane. Po vystříkání pokoje chemickou látko s vůní mi začaly pálit a slzet oči, téměř jsem neviděla, bolela mně hlava a celou noc jsem prokašlala, jak mi vzduch dráždil sliznici. Nepomohlo ani otevřené okno, v noci jsem byla nucena okno zavřít, byla bouřka a z venku šla zima. Myslela jsem že do lázní se lidé jezdí léčit, ne že je v hotelu přidusí. Na poukazu jsem měla napsané, že jsem alergička a léčím se s astmatem, ale hotelu můj poukaz nikdo nepředal, byla jsem jim ho dát až osobně a to až po oné události se sprejem. Při příjezdu to po mně nikdo nechtěl i když jsem papíry položila na pult a ptala se recepčí, co vše ode mne potřebuje. Řekla, že mně má v počítači. S pozdravem, Kolářová Hana

  • Mariánské lázně jsou krásné, jsou tam léčivé prameny, krásné procházky upravené cesty. a zdravý vzduch.

  • Informovanost o hostovi nulová. Chyběla jedna procedura, nakonec jsem ji dostala, stálo mně to můj drahocenný čas. Pokojská vysříkala můj pokoj sprejem - hrozným nevyčuchajícím smradem. Větrala jsem to dva dny. Přes to, že jsem pokojskou požádala, aby do mého pokoje nechodila, že pokud budu něco potřebovat, řeknu si sama, další den tam v mé nepřítomnosti vešla a vysříkala pokoj. Za prvé to beru jako vměšování do soukromí, za další mně tímto poškodila na zdraví. Jsem alergik - astmatik, jela jsem do lázní bez potíží, nadýchat se čerstvého vzduchu, odpočinout si a léčit si astma a alergie léčivými prameny a procházkami. Od prvního dne pobytu v láních jsem byla nucena stále něco řešit, takže jsem si neodpočinula, byla jsem stále ve stresu, co se zase stane. Předem jsem vše řešila s agenturou, o svých zdravotních problémech jsem je informovala a ujistili mně, že pro mně najdou vhodný pobyt. Tady je výsledek. Po vystříkání pokoje chemickou látko s vůní mi začaly pálit a slzet oči, téměř jsem neviděla, bolela mně hlava a celou noc jsem prokašlala, jak mi vzduch dráždil sliznici. Nepomohlo ani otevřené okno, v noci jsem byla nucena okno zavřít, byla bouřka a z venku šla zima. Myslela jsem že do lázní se lidé jezdí léčit, ne že je v hotelu přidusí. Na poukazu jsem měla napsané, že jsem alergička a léčím se s astmatem, ale hotelu můj poukaz nikdo nepředal, byla jsem jim ho dát až osobně a to až po oné události se sprejem. Při příjezdu to po mně nikdo nechtěl i když jsem papíry položila na pult a ptala se recepčí, co vše ode mne potřebuje. Řekla, že mně má v počítači. Návštěvníci jsou většinou Německé a Ruské národnosti, Čechů si tady moc nepovažují. Hana

Personnel
1
Services
1
Cleanliness
10
Comfort
5
Value/money
1
OREA Spa Hotel Palace Zvon replied to this review.
Vážená paní Kolářová, děkuji za to, že jste si našla čas a napsala nám zpětnou vazbu ke svému pobytu. Jsme rádi, že se Vám naše město líbilo. Chtěl bych reagovat i na zbytek Vaší recenze, tedy i na ty části, které jsou kritické. Pokud se jedná o check-in, kolegyně na recepci po Vás mohla požadovat ubytovací poukaz, ale již jsme ho předtím obdrželi a byl u vašich rezervačních podkladů. Dle informace na tomto poukazu jste psala o potravinových alergiích a o tom, že máte lehké astma kompenzované léky, takže bez potíží. Já sám mám astma, takže Vás chápu. Bohužel pokojská pouze konala to, co má v náplni práce a tedy uklidit pokoj hosta a osvěžit vzduch. Použité přípravky jsou řádně schválené a zdraví nezávadné – jinak bychom je ani nemohli v praxi používat. Pokud jste pokojskou požádala, aby již u Vás neuklízela, došlo zřejmě k nepředání informací mezi směnami a pokojská z jiné směny opět konala to, co má v popisu práce. Je mi velice líto, pokud jste to brala za zásah do soukromí, ale na dveřích vašeho pokoje nebyla karta „nerušit“, takže pokojská neměla žádný indikátor toho, že si nepřejete, aby vstoupila do pokoje. Na vaši stížnost na recepci si velmi dobře pamatujeme, nabízeli jsme vám jako omluvu výměnu pokoje, což jste ale odmítla. Na závěr bych rád napsal, že máme hosty z mnoha zemí světa a každého si vážíme stejně, možná dokonce, že české klientely si vážíme o to více. S pozdravem Jan Šimkanin, vedoucí recepce

Alexandra Hottmarová

single traveler, 31.7.2016

Královéhradecký kraj

  • Overall rating
42 %
  • V okolí hodně památek, takže nakonec pobyt příjemný, ale jen proto, že jsme se o zábavu a kulturní vyžití postarali sami.

  • Bazén 5x6 m nelze nazvat bazénem na sportovní vyžití. Tuto skutečnost se dozvíte až po zaplacení. Málo procedur : na 5 dní 4, takže jeden den naprosto bez procedury - to nebývá obvyklé.

Personnel
5
Services
5
Cleanliness
5
Comfort
3
Value/money
3

Bronislava Žítková

single traveler, 11.3.2016

Čeština

  • Overall rating
42 %
  • Hotel vůbec neodpovida 4 HVEZDAM, TROJKA vysita. Spis to je dům duchodcu .Stravovani - restaurace jeto vlastne jídelna. Na nicem jsme nepochutnali a dokonce prestali veceret. Cena i po akcni sleve, velmi predrazena. Uz nikdy do Zvonu, strata casu a penez.

Personnel
6
Services
4
Cleanliness
4
Comfort
4
Value/money
3

Anonym

single traveler, 27.2.2024

Čeština

  • Overall rating
44 %
  • Že se všude mluvi rusky. Že se rusky mluvicí neumí chovat v sauně.

Personnel
2
Services
4
Cleanliness
4
Comfort
6
Value/money
6
OREA Spa Hotel Palace Zvon replied to this review.
Vážený hoste,
Velice si vážíme Vašeho hodnocení hotelu a služeb. Rádi Vás opět uvidíme v našem hotelu.
S přáním hezkého dne
Recepce
V. Kudrnová

Bernd Kahr

single traveler, 3.8.2013

Deutsch

  • Overall rating
46 %
  • freundlich und zentral

  • Zimmerausstattung zu modern für dieses historische Gebäude

Personnel
7
Services
5
Cleanliness
6
Comfort
3
Value/money
2

Radek

young couple, 5.11.2017

Karlovy Vary Česká republika

  • Overall rating
47 %

(without text rating)

Personnel
0
Services
0
Cleanliness
4
Comfort
6
Value/money
4

Jáchym Tyle

single traveler, 13.12.2016

Karlovarský kraj

  • Overall rating
48 %
  • 1.pokoj č.411 je velice prostorný a dobře vybaven,2 ramínka ve skříni je málo.Nabídka TV velmi kvalitní i pro cizince.Koupelna a WC trochu malé se špatnou údržbou-držák sprchy volný. 2.snaha ředitele hotelu o nápravu nedostatků byla dobrá. 3.parkování v centrálním domě fungovalo bez problémů. 4.balneo fungovalo velmi dobře vč.telefonického upozornění na začátek procedury

  • 1.nabídka jídla byla max .na 3* 2.bílý ubrus byl až 3.den-po upozornění vyměněn 3.nabídka hudby k tanci slabá-pozdní začátek,dřívější skončení,dlouhé přestávky 4.romantická večeře byla o den posunuta z důvodu špatné komunikace mezi recepcí a kuchyní. 5.chybí více informačních nabídek možností využití volného času ze strany recepce.

Personnel
4
Services
4
Cleanliness
5
Comfort
5
Value/money
6

Nela Bacevicova

single traveler, 23.4.2019

Čeština

  • Overall rating
54 %

(without text rating)

Personnel
5
Services
5
Cleanliness
7
Comfort
5
Value/money
5

Mariana Dovhanych

single traveler, 10.9.2020

Čeština

  • Overall rating
56 %

(without text rating)

Personnel
7
Services
5
Cleanliness
5
Comfort
6
Value/money
5

Robert Tříška

young couple, 21.7.2013

Čeština

  • Overall rating
56 %

(without text rating)

Personnel
3
Services
4
Cleanliness
9
Comfort
6
Value/money
6

Miloslav Tůma

single traveler, 24.3.2016

Čeština

  • Overall rating
58 %
  • Poloha hotelu, prostředí. Ochota personálu u procedur.

  • Na čtyřhvězdičkový hotel a cenu malý výběr jídla na večeři, večeře vlažné až studené, vč. polévky. Málo procedur vzhledem k ceně.

Personnel
8
Services
6
Cleanliness
6
Comfort
5
Value/money
4
OREA Spa Hotel Palace Zvon replied to this review.
Vážený pane Tůmo,
Velmi si vážíme, že jste si udělal čas a podělil se s námi o dojmy z návštěvy našeho hotelu. . Kvalitní servis je pro nás prioritou a budeme pracovat na okamžitém odstranění všech popsaných nedostatků. Moc Vám děkujeme za důležitou zpětnou vazbu,
S pozdravem,
Monika Bartkowiaková, Cluster Reservation Agent

Anonym

single traveler, 30.10.2013

Čeština

  • Overall rating
58 %
  • Ačkoliv se hotel prezentuje luxusem a nadstandartními zážitky, bohužel tomu není tak úplně. V poměru kvalita a cena jsou jeho služby průměrné. V hotelu jsme strávili prodloužený víkend a zcela určitě se tam již nevrátíme, máme tipy na mnohem kvalitnější zařízení. Jedna návštěva stačila....

Personnel
7
Services
6
Cleanliness
5
Comfort
6
Value/money
5

Anonym

single traveler, 28.8.2022

Čeština

  • Overall rating
60 %
  • krásná stará stavba

  • nezvládnuté snídaně ,chybí personál ,nevyčištěné koberce,fleky na židlích

Personnel
10
Services
4
Cleanliness
4
Comfort
10
Value/money
2

Martin Brauner

mature couple, 26.9.2016

Jihomoravský kraj

  • Overall rating
60 %
  • + cistota, poloha, procedury (ne pouze ty v balicku) - personal!! (Krome cisnika v kavarne absolutne neprofesionalni!!)

  • cistota poloha procedury (ne pouze ty v balicku) Personal balneo

  • personal gastro!! (Krome cisnika v kavarne absolutne neprofesionalni!!)

Personnel
4
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
6
Value/money
6

Monika Petrasova

single traveler, 27.12.2014

Čeština

  • Overall rating
60 %
  • hotel neodpovida 4 hvezdam ani nahodou

  • ochota recepcnich, slaba uroven uklidu na pokojich

  • naprosto katastrofalni vanocni vecere, celkove polopenze byla na to, ze se jedna o 4 hvezdickovy hotel, velmi slaba spa taktez neodpovida 4 hvezdam a doplaceni penez za saunu je vysmech

Personnel
8
Services
6
Cleanliness
6
Comfort
6
Value/money
4

Anonym

mature couple, 11.8.2020

Čeština

  • Overall rating
62 %
  • Dobré služby Wellness a SPA .

  • Ná pokojí byli špinavé zdi. Ráno byl cítit v pokojí zápach z kuchyně. Sprchový kout měl koupelnovou záclonu , nečekala bych to v 4 hvězdičokovém hotelu. Pravděpodobně tito pokoje v podkroví jsou určené pro pobytové slevy/ balíčky, marketingoví trik. Malý výběr jídla.

Personnel
7
Services
6
Cleanliness
6
Comfort
6
Value/money
6
OREA Spa Hotel Palace Zvon replied to this review.
Vážený hoste,
děkujeme vám za zpětnou vazbu, která se týká vašeho pobytu v našem hotelu.
S pozdravem
Petr Horký, Front Office Manager

Eva Dvořáková

25.9.2023

Hl.m.Praha

  • Overall rating
64 %
  • Poloha hotelu a nádherné počasí.

  • Parkování auta, rušení nevhodné hudby při procedurach a relaxaci.

Personnel
8
Services
6
Cleanliness
6
Comfort
6
Value/money
6
OREA Spa Hotel Palace Zvon replied to this review.
Vážená paní Dvořáková,
Velice si vážíme Vašeho kladného hodnocení hotelu a služeb. Rádi Vás opět uvidíme v našem hotelu.
S přáním hezkého dne
Recepce
V. Kudrnová

Šárka Timová

single traveler, 12.9.2017

Čeština

  • Overall rating
64 %

(without text rating)

Personnel
6
Services
7
Cleanliness
7
Comfort
6
Value/money
6

Janusz Wozniak

group of friends, 29.3.2016

Čeština

  • Overall rating
64 %
  • Skvělá lokalita.

  • Skvělá lokalita. Pohled z okna Recepce služba Bazen Sauna

  • Staré zařízení na pokoji fatální wifi Každý den stejné snídaně a večeře.

Personnel
7
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
6
Value/money
5
OREA Spa Hotel Palace Zvon replied to this review.
Vážený pane Wozniaku,
Moc Vám děkujeme za zpětnou vazbu na pobyt v našem hotelu. Snažíme se, aby si všichni naši hosté odváželi z návštěvy pozitivní dojmy a proto neustále pracujeme na zlepšování našeho servisu a školení personálu tak, abychom mohli nabídnout nejvyšší standard služeb.
Zdravíme Vás!
Monika Bartkowiaková, Cluster Reservation Agent