+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

OREA Spa Hotel Palace Zvon Bewertungen

Hotelbewertung

89%
Sehr gut

von 364 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    92%
  • Ausstattung

    89%
  • Komfort

    88%
  • Preis-Leistungverhältnis

    85%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Helena Zahradníčková

Einzelreisender, 24.8.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
0 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
0
Komfort
0
Wert/Geld
0

Hana Kolářová

Einzelreisender, 7.5.2017

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
36 %
  • Recepce dobrá, restaurace - personál velmi pozorný, informovanost o hostovi nulová. Chyběla jedna procedura, nakonec jsem ji dostala, stálo mně to můj drahocenný čas. Pokojská vysříkala můj pokoj sprejem - hrozným nevyčuchajícím smradem. Větrala jsem to dva dny. Přes to, že jsem pokojskou požádala, aby do mého pokoje nechodila, že pokud budu něco potřebovat, řeknu si sama, další den tam v mé nepřítomnosti vešla a vysříkala pokoj. Za prvé to beru jako vměšování do soukromí, za další mně tímto poškodila na zdraví. Jsem alergik - astmatik, jela jsem do lázní bez potíží, nadýchat se čerstvého vzduchu, odpočinout si a léčit si astma a alergie léčivými prameny. Např Lesní pramen, procházky lesem ap. Od prvního dne pobytu v láních jsem byla nucena stále něco řešit, takže jsem si neodpočinula, byla jsem stále ve stresu, co se zase stane. Po vystříkání pokoje chemickou látko s vůní mi začaly pálit a slzet oči, téměř jsem neviděla, bolela mně hlava a celou noc jsem prokašlala, jak mi vzduch dráždil sliznici. Nepomohlo ani otevřené okno, v noci jsem byla nucena okno zavřít, byla bouřka a z venku šla zima. Myslela jsem že do lázní se lidé jezdí léčit, ne že je v hotelu přidusí. Na poukazu jsem měla napsané, že jsem alergička a léčím se s astmatem, ale hotelu můj poukaz nikdo nepředal, byla jsem jim ho dát až osobně a to až po oné události se sprejem. Při příjezdu to po mně nikdo nechtěl i když jsem papíry položila na pult a ptala se recepčí, co vše ode mne potřebuje. Řekla, že mně má v počítači. S pozdravem, Kolářová Hana

  • Mariánské lázně jsou krásné, jsou tam léčivé prameny, krásné procházky upravené cesty. a zdravý vzduch.

  • Informovanost o hostovi nulová. Chyběla jedna procedura, nakonec jsem ji dostala, stálo mně to můj drahocenný čas. Pokojská vysříkala můj pokoj sprejem - hrozným nevyčuchajícím smradem. Větrala jsem to dva dny. Přes to, že jsem pokojskou požádala, aby do mého pokoje nechodila, že pokud budu něco potřebovat, řeknu si sama, další den tam v mé nepřítomnosti vešla a vysříkala pokoj. Za prvé to beru jako vměšování do soukromí, za další mně tímto poškodila na zdraví. Jsem alergik - astmatik, jela jsem do lázní bez potíží, nadýchat se čerstvého vzduchu, odpočinout si a léčit si astma a alergie léčivými prameny a procházkami. Od prvního dne pobytu v láních jsem byla nucena stále něco řešit, takže jsem si neodpočinula, byla jsem stále ve stresu, co se zase stane. Předem jsem vše řešila s agenturou, o svých zdravotních problémech jsem je informovala a ujistili mně, že pro mně najdou vhodný pobyt. Tady je výsledek. Po vystříkání pokoje chemickou látko s vůní mi začaly pálit a slzet oči, téměř jsem neviděla, bolela mně hlava a celou noc jsem prokašlala, jak mi vzduch dráždil sliznici. Nepomohlo ani otevřené okno, v noci jsem byla nucena okno zavřít, byla bouřka a z venku šla zima. Myslela jsem že do lázní se lidé jezdí léčit, ne že je v hotelu přidusí. Na poukazu jsem měla napsané, že jsem alergička a léčím se s astmatem, ale hotelu můj poukaz nikdo nepředal, byla jsem jim ho dát až osobně a to až po oné události se sprejem. Při příjezdu to po mně nikdo nechtěl i když jsem papíry položila na pult a ptala se recepčí, co vše ode mne potřebuje. Řekla, že mně má v počítači. Návštěvníci jsou většinou Německé a Ruské národnosti, Čechů si tady moc nepovažují. Hana

Persönlich
1
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
10
Komfort
5
Wert/Geld
1
OREA Spa Hotel Palace Zvon hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Kolářová, děkuji za to, že jste si našla čas a napsala nám zpětnou vazbu ke svému pobytu. Jsme rádi, že se Vám naše město líbilo. Chtěl bych reagovat i na zbytek Vaší recenze, tedy i na ty části, které jsou kritické. Pokud se jedná o check-in, kolegyně na recepci po Vás mohla požadovat ubytovací poukaz, ale již jsme ho předtím obdrželi a byl u vašich rezervačních podkladů. Dle informace na tomto poukazu jste psala o potravinových alergiích a o tom, že máte lehké astma kompenzované léky, takže bez potíží. Já sám mám astma, takže Vás chápu. Bohužel pokojská pouze konala to, co má v náplni práce a tedy uklidit pokoj hosta a osvěžit vzduch. Použité přípravky jsou řádně schválené a zdraví nezávadné – jinak bychom je ani nemohli v praxi používat. Pokud jste pokojskou požádala, aby již u Vás neuklízela, došlo zřejmě k nepředání informací mezi směnami a pokojská z jiné směny opět konala to, co má v popisu práce. Je mi velice líto, pokud jste to brala za zásah do soukromí, ale na dveřích vašeho pokoje nebyla karta „nerušit“, takže pokojská neměla žádný indikátor toho, že si nepřejete, aby vstoupila do pokoje. Na vaši stížnost na recepci si velmi dobře pamatujeme, nabízeli jsme vám jako omluvu výměnu pokoje, což jste ale odmítla. Na závěr bych rád napsal, že máme hosty z mnoha zemí světa a každého si vážíme stejně, možná dokonce, že české klientely si vážíme o to více. S pozdravem Jan Šimkanin, vedoucí recepce

Alexandra Hottmarová

Einzelreisender, 31.7.2016

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
42 %
  • V okolí hodně památek, takže nakonec pobyt příjemný, ale jen proto, že jsme se o zábavu a kulturní vyžití postarali sami.

  • Bazén 5x6 m nelze nazvat bazénem na sportovní vyžití. Tuto skutečnost se dozvíte až po zaplacení. Málo procedur : na 5 dní 4, takže jeden den naprosto bez procedury - to nebývá obvyklé.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
3
Wert/Geld
3

Bronislava Žítková

Einzelreisender, 11.3.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
42 %
  • Hotel vůbec neodpovida 4 HVEZDAM, TROJKA vysita. Spis to je dům duchodcu .Stravovani - restaurace jeto vlastne jídelna. Na nicem jsme nepochutnali a dokonce prestali veceret. Cena i po akcni sleve, velmi predrazena. Uz nikdy do Zvonu, strata casu a penez.

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
3

Anonym

Einzelreisender, 27.2.2024

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Že se všude mluvi rusky. Že se rusky mluvicí neumí chovat v sauně.

Persönlich
2
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
6
OREA Spa Hotel Palace Zvon hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený hoste,
Velice si vážíme Vašeho hodnocení hotelu a služeb. Rádi Vás opět uvidíme v našem hotelu.
S přáním hezkého dne
Recepce
V. Kudrnová

Bernd Kahr

Einzelreisender, 3.8.2013

Deutsch

  • Gesamtbewertung
46 %
  • freundlich und zentral

  • Zimmerausstattung zu modern für dieses historische Gebäude

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
6
Komfort
3
Wert/Geld
2

Radek

Junges Paar, 5.11.2017

Karlovy Vary Česká republika

  • Gesamtbewertung
47 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
4

Jáchym Tyle

Einzelreisender, 13.12.2016

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
48 %
  • 1.pokoj č.411 je velice prostorný a dobře vybaven,2 ramínka ve skříni je málo.Nabídka TV velmi kvalitní i pro cizince.Koupelna a WC trochu malé se špatnou údržbou-držák sprchy volný. 2.snaha ředitele hotelu o nápravu nedostatků byla dobrá. 3.parkování v centrálním domě fungovalo bez problémů. 4.balneo fungovalo velmi dobře vč.telefonického upozornění na začátek procedury

  • 1.nabídka jídla byla max .na 3* 2.bílý ubrus byl až 3.den-po upozornění vyměněn 3.nabídka hudby k tanci slabá-pozdní začátek,dřívější skončení,dlouhé přestávky 4.romantická večeře byla o den posunuta z důvodu špatné komunikace mezi recepcí a kuchyní. 5.chybí více informačních nabídek možností využití volného času ze strany recepce.

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
6

Nela Bacevicova

Einzelreisender, 23.4.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
5

Mariana Dovhanych

Einzelreisender, 10.9.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
6
Wert/Geld
5

Robert Tříška

Junges Paar, 21.7.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
3
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
9
Komfort
6
Wert/Geld
6

Miloslav Tůma

Einzelreisender, 24.3.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Poloha hotelu, prostředí. Ochota personálu u procedur.

  • Na čtyřhvězdičkový hotel a cenu malý výběr jídla na večeři, večeře vlažné až studené, vč. polévky. Málo procedur vzhledem k ceně.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
5
Wert/Geld
4
OREA Spa Hotel Palace Zvon hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený pane Tůmo,
Velmi si vážíme, že jste si udělal čas a podělil se s námi o dojmy z návštěvy našeho hotelu. . Kvalitní servis je pro nás prioritou a budeme pracovat na okamžitém odstranění všech popsaných nedostatků. Moc Vám děkujeme za důležitou zpětnou vazbu,
S pozdravem,
Monika Bartkowiaková, Cluster Reservation Agent

Anonym

Einzelreisender, 30.10.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Ačkoliv se hotel prezentuje luxusem a nadstandartními zážitky, bohužel tomu není tak úplně. V poměru kvalita a cena jsou jeho služby průměrné. V hotelu jsme strávili prodloužený víkend a zcela určitě se tam již nevrátíme, máme tipy na mnohem kvalitnější zařízení. Jedna návštěva stačila....

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
5
Komfort
6
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 28.8.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • krásná stará stavba

  • nezvládnuté snídaně ,chybí personál ,nevyčištěné koberce,fleky na židlích

Persönlich
10
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
10
Wert/Geld
2

Martin Brauner

Älteres Paar, 26.9.2016

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
60 %
  • + cistota, poloha, procedury (ne pouze ty v balicku) - personal!! (Krome cisnika v kavarne absolutne neprofesionalni!!)

  • cistota poloha procedury (ne pouze ty v balicku) Personal balneo

  • personal gastro!! (Krome cisnika v kavarne absolutne neprofesionalni!!)

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Monika Petrasova

Einzelreisender, 27.12.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • hotel neodpovida 4 hvezdam ani nahodou

  • ochota recepcnich, slaba uroven uklidu na pokojich

  • naprosto katastrofalni vanocni vecere, celkove polopenze byla na to, ze se jedna o 4 hvezdickovy hotel, velmi slaba spa taktez neodpovida 4 hvezdam a doplaceni penez za saunu je vysmech

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Älteres Paar, 11.8.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Dobré služby Wellness a SPA .

  • Ná pokojí byli špinavé zdi. Ráno byl cítit v pokojí zápach z kuchyně. Sprchový kout měl koupelnovou záclonu , nečekala bych to v 4 hvězdičokovém hotelu. Pravděpodobně tito pokoje v podkroví jsou určené pro pobytové slevy/ balíčky, marketingoví trik. Malý výběr jídla.

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6
OREA Spa Hotel Palace Zvon hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený hoste,
děkujeme vám za zpětnou vazbu, která se týká vašeho pobytu v našem hotelu.
S pozdravem
Petr Horký, Front Office Manager

Eva Dvořáková

25.9.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Poloha hotelu a nádherné počasí.

  • Parkování auta, rušení nevhodné hudby při procedurach a relaxaci.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6
OREA Spa Hotel Palace Zvon hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Dvořáková,
Velice si vážíme Vašeho kladného hodnocení hotelu a služeb. Rádi Vás opět uvidíme v našem hotelu.
S přáním hezkého dne
Recepce
V. Kudrnová

Šárka Timová

Einzelreisender, 12.9.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
6

Janusz Wozniak

Gruppe von Freunden, 29.3.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Skvělá lokalita.

  • Skvělá lokalita. Pohled z okna Recepce služba Bazen Sauna

  • Staré zařízení na pokoji fatální wifi Každý den stejné snídaně a večeře.

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
5
OREA Spa Hotel Palace Zvon hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený pane Wozniaku,
Moc Vám děkujeme za zpětnou vazbu na pobyt v našem hotelu. Snažíme se, aby si všichni naši hosté odváželi z návštěvy pozitivní dojmy a proto neustále pracujeme na zlepšování našeho servisu a školení personálu tak, abychom mohli nabídnout nejvyšší standard služeb.
Zdravíme Vás!
Monika Bartkowiaková, Cluster Reservation Agent