+420 222 539 539
Пн - Пт: 8am – 8pm Сб - Вс: 9am – 4pm

OREA Spa Hotel Palace Zvon Отзывы

рейтинг отеля

89%
Очень хороший

362 отзыв

How do we collect reviews?

  • Персонал

    93%
  • Чистота

    92%
  • Оборудование

    89%
  • Комфорт

    88%
  • Соотношение цена / качество

    85%
Показать отзывы от:
Показать отзывы на языках:
Сортировать по:
Показать:

Helena Zahradníčková

одинокий путешественник, 24.8.2018

Čeština

  • Общий рейтинг
0 %

(without text rating)

Персонал
0
Services
0
Чистота
0
Комфорт
0
Value/money
0

Hana Kolářová

одинокий путешественник, 7.5.2017

Jihomoravský kraj

  • Общий рейтинг
36 %
  • Recepce dobrá, restaurace - personál velmi pozorný, informovanost o hostovi nulová. Chyběla jedna procedura, nakonec jsem ji dostala, stálo mně to můj drahocenný čas. Pokojská vysříkala můj pokoj sprejem - hrozným nevyčuchajícím smradem. Větrala jsem to dva dny. Přes to, že jsem pokojskou požádala, aby do mého pokoje nechodila, že pokud budu něco potřebovat, řeknu si sama, další den tam v mé nepřítomnosti vešla a vysříkala pokoj. Za prvé to beru jako vměšování do soukromí, za další mně tímto poškodila na zdraví. Jsem alergik - astmatik, jela jsem do lázní bez potíží, nadýchat se čerstvého vzduchu, odpočinout si a léčit si astma a alergie léčivými prameny. Např Lesní pramen, procházky lesem ap. Od prvního dne pobytu v láních jsem byla nucena stále něco řešit, takže jsem si neodpočinula, byla jsem stále ve stresu, co se zase stane. Po vystříkání pokoje chemickou látko s vůní mi začaly pálit a slzet oči, téměř jsem neviděla, bolela mně hlava a celou noc jsem prokašlala, jak mi vzduch dráždil sliznici. Nepomohlo ani otevřené okno, v noci jsem byla nucena okno zavřít, byla bouřka a z venku šla zima. Myslela jsem že do lázní se lidé jezdí léčit, ne že je v hotelu přidusí. Na poukazu jsem měla napsané, že jsem alergička a léčím se s astmatem, ale hotelu můj poukaz nikdo nepředal, byla jsem jim ho dát až osobně a to až po oné události se sprejem. Při příjezdu to po mně nikdo nechtěl i když jsem papíry položila na pult a ptala se recepčí, co vše ode mne potřebuje. Řekla, že mně má v počítači. S pozdravem, Kolářová Hana

  • Mariánské lázně jsou krásné, jsou tam léčivé prameny, krásné procházky upravené cesty. a zdravý vzduch.

  • Informovanost o hostovi nulová. Chyběla jedna procedura, nakonec jsem ji dostala, stálo mně to můj drahocenný čas. Pokojská vysříkala můj pokoj sprejem - hrozným nevyčuchajícím smradem. Větrala jsem to dva dny. Přes to, že jsem pokojskou požádala, aby do mého pokoje nechodila, že pokud budu něco potřebovat, řeknu si sama, další den tam v mé nepřítomnosti vešla a vysříkala pokoj. Za prvé to beru jako vměšování do soukromí, za další mně tímto poškodila na zdraví. Jsem alergik - astmatik, jela jsem do lázní bez potíží, nadýchat se čerstvého vzduchu, odpočinout si a léčit si astma a alergie léčivými prameny a procházkami. Od prvního dne pobytu v láních jsem byla nucena stále něco řešit, takže jsem si neodpočinula, byla jsem stále ve stresu, co se zase stane. Předem jsem vše řešila s agenturou, o svých zdravotních problémech jsem je informovala a ujistili mně, že pro mně najdou vhodný pobyt. Tady je výsledek. Po vystříkání pokoje chemickou látko s vůní mi začaly pálit a slzet oči, téměř jsem neviděla, bolela mně hlava a celou noc jsem prokašlala, jak mi vzduch dráždil sliznici. Nepomohlo ani otevřené okno, v noci jsem byla nucena okno zavřít, byla bouřka a z venku šla zima. Myslela jsem že do lázní se lidé jezdí léčit, ne že je v hotelu přidusí. Na poukazu jsem měla napsané, že jsem alergička a léčím se s astmatem, ale hotelu můj poukaz nikdo nepředal, byla jsem jim ho dát až osobně a to až po oné události se sprejem. Při příjezdu to po mně nikdo nechtěl i když jsem papíry položila na pult a ptala se recepčí, co vše ode mne potřebuje. Řekla, že mně má v počítači. Návštěvníci jsou většinou Německé a Ruské národnosti, Čechů si tady moc nepovažují. Hana

Персонал
1
Services
1
Чистота
10
Комфорт
5
Value/money
1
OREA Spa Hotel Palace Zvon ответил на этот отзыв.
Vážená paní Kolářová, děkuji za to, že jste si našla čas a napsala nám zpětnou vazbu ke svému pobytu. Jsme rádi, že se Vám naše město líbilo. Chtěl bych reagovat i na zbytek Vaší recenze, tedy i na ty části, které jsou kritické. Pokud se jedná o check-in, kolegyně na recepci po Vás mohla požadovat ubytovací poukaz, ale již jsme ho předtím obdrželi a byl u vašich rezervačních podkladů. Dle informace na tomto poukazu jste psala o potravinových alergiích a o tom, že máte lehké astma kompenzované léky, takže bez potíží. Já sám mám astma, takže Vás chápu. Bohužel pokojská pouze konala to, co má v náplni práce a tedy uklidit pokoj hosta a osvěžit vzduch. Použité přípravky jsou řádně schválené a zdraví nezávadné – jinak bychom je ani nemohli v praxi používat. Pokud jste pokojskou požádala, aby již u Vás neuklízela, došlo zřejmě k nepředání informací mezi směnami a pokojská z jiné směny opět konala to, co má v popisu práce. Je mi velice líto, pokud jste to brala za zásah do soukromí, ale na dveřích vašeho pokoje nebyla karta „nerušit“, takže pokojská neměla žádný indikátor toho, že si nepřejete, aby vstoupila do pokoje. Na vaši stížnost na recepci si velmi dobře pamatujeme, nabízeli jsme vám jako omluvu výměnu pokoje, což jste ale odmítla. Na závěr bych rád napsal, že máme hosty z mnoha zemí světa a každého si vážíme stejně, možná dokonce, že české klientely si vážíme o to více. S pozdravem Jan Šimkanin, vedoucí recepce

Alexandra Hottmarová

одинокий путешественник, 31.7.2016

Královéhradecký kraj

  • Общий рейтинг
42 %
  • V okolí hodně památek, takže nakonec pobyt příjemný, ale jen proto, že jsme se o zábavu a kulturní vyžití postarali sami.

  • Bazén 5x6 m nelze nazvat bazénem na sportovní vyžití. Tuto skutečnost se dozvíte až po zaplacení. Málo procedur : na 5 dní 4, takže jeden den naprosto bez procedury - to nebývá obvyklé.

Персонал
5
Services
5
Чистота
5
Комфорт
3
Value/money
3

Bronislava Žítková

одинокий путешественник, 11.3.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
42 %
  • Hotel vůbec neodpovida 4 HVEZDAM, TROJKA vysita. Spis to je dům duchodcu .Stravovani - restaurace jeto vlastne jídelna. Na nicem jsme nepochutnali a dokonce prestali veceret. Cena i po akcni sleve, velmi predrazena. Uz nikdy do Zvonu, strata casu a penez.

Персонал
6
Services
4
Чистота
4
Комфорт
4
Value/money
3

Anonym

одинокий путешественник, 27.2.2024

Čeština

  • Общий рейтинг
44 %
  • Že se všude mluvi rusky. Že se rusky mluvicí neumí chovat v sauně.

Персонал
2
Services
4
Чистота
4
Комфорт
6
Value/money
6

Bernd Kahr

одинокий путешественник, 3.8.2013

Deutsch

  • Общий рейтинг
46 %
  • freundlich und zentral

  • Zimmerausstattung zu modern für dieses historische Gebäude

Персонал
7
Services
5
Чистота
6
Комфорт
3
Value/money
2

Radek

Молодая пара, 5.11.2017

Karlovy Vary Česká republika

  • Общий рейтинг
47 %

(without text rating)

Персонал
0
Services
0
Чистота
4
Комфорт
6
Value/money
4

Jáchym Tyle

одинокий путешественник, 13.12.2016

Karlovarský kraj

  • Общий рейтинг
48 %
  • 1.pokoj č.411 je velice prostorný a dobře vybaven,2 ramínka ve skříni je málo.Nabídka TV velmi kvalitní i pro cizince.Koupelna a WC trochu malé se špatnou údržbou-držák sprchy volný. 2.snaha ředitele hotelu o nápravu nedostatků byla dobrá. 3.parkování v centrálním domě fungovalo bez problémů. 4.balneo fungovalo velmi dobře vč.telefonického upozornění na začátek procedury

  • 1.nabídka jídla byla max .na 3* 2.bílý ubrus byl až 3.den-po upozornění vyměněn 3.nabídka hudby k tanci slabá-pozdní začátek,dřívější skončení,dlouhé přestávky 4.romantická večeře byla o den posunuta z důvodu špatné komunikace mezi recepcí a kuchyní. 5.chybí více informačních nabídek možností využití volného času ze strany recepce.

Персонал
4
Services
4
Чистота
5
Комфорт
5
Value/money
6

Nela Bacevicova

одинокий путешественник, 23.4.2019

Čeština

  • Общий рейтинг
54 %

(without text rating)

Персонал
5
Services
5
Чистота
7
Комфорт
5
Value/money
5

Mariana Dovhanych

одинокий путешественник, 10.9.2020

Čeština

  • Общий рейтинг
56 %

(without text rating)

Персонал
7
Services
5
Чистота
5
Комфорт
6
Value/money
5

Robert Tříška

Молодая пара, 21.7.2013

Čeština

  • Общий рейтинг
56 %

(without text rating)

Персонал
3
Services
4
Чистота
9
Комфорт
6
Value/money
6

Miloslav Tůma

одинокий путешественник, 24.3.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
58 %
  • Poloha hotelu, prostředí. Ochota personálu u procedur.

  • Na čtyřhvězdičkový hotel a cenu malý výběr jídla na večeři, večeře vlažné až studené, vč. polévky. Málo procedur vzhledem k ceně.

Персонал
8
Services
6
Чистота
6
Комфорт
5
Value/money
4
OREA Spa Hotel Palace Zvon ответил на этот отзыв.
Vážený pane Tůmo,
Velmi si vážíme, že jste si udělal čas a podělil se s námi o dojmy z návštěvy našeho hotelu. . Kvalitní servis je pro nás prioritou a budeme pracovat na okamžitém odstranění všech popsaných nedostatků. Moc Vám děkujeme za důležitou zpětnou vazbu,
S pozdravem,
Monika Bartkowiaková, Cluster Reservation Agent

Anonym

одинокий путешественник, 30.10.2013

Čeština

  • Общий рейтинг
58 %
  • Ačkoliv se hotel prezentuje luxusem a nadstandartními zážitky, bohužel tomu není tak úplně. V poměru kvalita a cena jsou jeho služby průměrné. V hotelu jsme strávili prodloužený víkend a zcela určitě se tam již nevrátíme, máme tipy na mnohem kvalitnější zařízení. Jedna návštěva stačila....

Персонал
7
Services
6
Чистота
5
Комфорт
6
Value/money
5

Anonym

одинокий путешественник, 28.8.2022

Čeština

  • Общий рейтинг
60 %
  • krásná stará stavba

  • nezvládnuté snídaně ,chybí personál ,nevyčištěné koberce,fleky na židlích

Персонал
10
Services
4
Чистота
4
Комфорт
10
Value/money
2

Martin Brauner

Пожилые пары, 26.9.2016

Jihomoravský kraj

  • Общий рейтинг
60 %
  • + cistota, poloha, procedury (ne pouze ty v balicku) - personal!! (Krome cisnika v kavarne absolutne neprofesionalni!!)

  • cistota poloha procedury (ne pouze ty v balicku) Personal balneo

  • personal gastro!! (Krome cisnika v kavarne absolutne neprofesionalni!!)

Персонал
4
Services
6
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
6

Monika Petrasova

одинокий путешественник, 27.12.2014

Čeština

  • Общий рейтинг
60 %
  • hotel neodpovida 4 hvezdam ani nahodou

  • ochota recepcnich, slaba uroven uklidu na pokojich

  • naprosto katastrofalni vanocni vecere, celkove polopenze byla na to, ze se jedna o 4 hvezdickovy hotel, velmi slaba spa taktez neodpovida 4 hvezdam a doplaceni penez za saunu je vysmech

Персонал
8
Services
6
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
4

Anonym

Пожилые пары, 11.8.2020

Čeština

  • Общий рейтинг
62 %
  • Dobré služby Wellness a SPA .

  • Ná pokojí byli špinavé zdi. Ráno byl cítit v pokojí zápach z kuchyně. Sprchový kout měl koupelnovou záclonu , nečekala bych to v 4 hvězdičokovém hotelu. Pravděpodobně tito pokoje v podkroví jsou určené pro pobytové slevy/ balíčky, marketingoví trik. Malý výběr jídla.

Персонал
7
Services
6
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
6
OREA Spa Hotel Palace Zvon ответил на этот отзыв.
Vážený hoste,
děkujeme vám za zpětnou vazbu, která se týká vašeho pobytu v našem hotelu.
S pozdravem
Petr Horký, Front Office Manager

Eva Dvořáková

25.9.2023

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
64 %
  • Poloha hotelu a nádherné počasí.

  • Parkování auta, rušení nevhodné hudby při procedurach a relaxaci.

Персонал
8
Services
6
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
6
OREA Spa Hotel Palace Zvon ответил на этот отзыв.
Vážená paní Dvořáková,
Velice si vážíme Vašeho kladného hodnocení hotelu a služeb. Rádi Vás opět uvidíme v našem hotelu.
S přáním hezkého dne
Recepce
V. Kudrnová

Šárka Timová

одинокий путешественник, 12.9.2017

Čeština

  • Общий рейтинг
64 %

(without text rating)

Персонал
6
Services
7
Чистота
7
Комфорт
6
Value/money
6

Janusz Wozniak

Группы друзей, 29.3.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
64 %
  • Skvělá lokalita.

  • Skvělá lokalita. Pohled z okna Recepce služba Bazen Sauna

  • Staré zařízení na pokoji fatální wifi Každý den stejné snídaně a večeře.

Персонал
7
Services
6
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
5
OREA Spa Hotel Palace Zvon ответил на этот отзыв.
Vážený pane Wozniaku,
Moc Vám děkujeme za zpětnou vazbu na pobyt v našem hotelu. Snažíme se, aby si všichni naši hosté odváželi z návštěvy pozitivní dojmy a proto neustále pracujeme na zlepšování našeho servisu a školení personálu tak, abychom mohli nabídnout nejvyšší standard služeb.
Zdravíme Vás!
Monika Bartkowiaková, Cluster Reservation Agent